torsdag den 22. oktober 2009

Min smukke fødselsdagsgave..

Hov – jeg skrev jo at jeg ville poste et indlæg med min smukke gave!

Min kæreste friede til mig på min fødselsdag, med denne meget flotte ring i hvidguld. Den var desværre lidt for lille, så måtte vente 14 dage på at den blev byttet. Det er i øvrigt skræmmende atforstørre billedet – den har jo allerede fået ridser…

IMG_0557

Datoen er fastsat og kirken booket. Så den 21.8.2010 skal vi holde fest!

Det næste billede er min store pige som i dag skulle have vinterjakken på for første gang – meget stolt var hun…

IMG_0558

I øjeblikket strikker jeg på flere projekter, forhåbentlig der snart er noget at vise frem..

3 kommentarer:

Clemme/Trine sagde ...

Og vi glæder os til den fest :)

Fili ser da ud til, at hun er klar til en større snestorm :D Er det termokanden med den varme kaffe, hun har i hånden ? ;)

Strikkeheksen sagde ...

Så fin den er :-) Ridser skal bare betragtes som patina - den skal jo bruges, ikk?

Små piger og nyt tøj, det er jo altså et kapitel for sig - hun ser ud til at være rigtig glad for sin fine, farverige jakke :-)

Pia sagde ...

Tillykke, tilykke. Det var da en god nyhed.. Tina jeg vil meget gerne bede om din adresse til "gaver på vandring legen".

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...