mandag den 15. februar 2010

Fastelavn er mit navn…

I går var skoldkopperne allesammen fine og Filippa kunne heldigvis komme til fastelavnsfest i hallen!

Hun var meget stolt, men også lidt stille.. Så her er vores lille Minnie Mouse!  Hun nød i fulde drag at være klædt ud og masken kom kun af da hun skulle spise fastelavnsbolle!

Hun var desuden rigtig stolt da hun blev kåret til bedst udklædte i hendes aldersgruppe! Og jeg blev da også lidt stolt.. Så nu lægger vi hovedet i blød til næste år – har lovet at jeg laver en fin dragt til hende igen..

Fasterlavn-1  Fasterlavn-3

Og vores lille indianer :-) Som altså ikke var så vild med pandebånd og “fjer” …

IMG_0912

Hun skal også nok blive fin næste år…

7 kommentarer:

Clemme/Trine sagde ...

Kan godt forstå i begge var stolte, det er SÅ gennemført, vildt cool :)

Mette sagde ...

Der er ikke noget bedre end at være den finest udklædte til fastelavnsfest :-) God ide at lave et kostume som kan 'genbruges' som sommerkjole - så kan hun være fin i den mere end én gang.

Strikkeheksen sagde ...

Hun er så fin i sin prikkede kjole og ørerne og masken er så godt fundet på - Du kan bare, dét der :-)

FrøkenTina sagde ...

Tak skal I have
Ja, er faktisk glad for at kjolen kan blive brugt til sommer - så er det altså også lidt sjovere at sy den. Og prisen er jo det samme...

Så må vi se hvad hun finder på næste år..

Hedvig sagde ...

Hvor er hun sød den lille mus. Jeg forstår godt hun var stolt. Det bringer automatisk minderne frem fra den tid jeg selv sad ved symaskinen ved fastelavnstid og kreerede dragter til mine piger.

Marina sagde ...

Hvor er hun bare skøn. Det fine kostume vil jeg med glæde ligge ind i idebanken. Jeg håber på at nå det i morgen inden jeg slukker computeren for resten af vinterferien, men ellers kommer det på lige efter vinterferien. Næste år håber jeg der er mange der vil more sig med at gå på opdagelse i alle de fine ideer (så du hvor mange skønne der var? Jeg er helt overvældet).


Varme vinterhilsner

Dicte sagde ...

Super Tina! Kan selv huske hvordan det var at have noget særligt på til fastelavn. Min far lavede en "rigtig" elefantorden til prinsessen engang - den glemmer jeg aldrig...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...