onsdag den 17. februar 2010

I god tid :-)

Med disse bukser…

IMG_0965

Disse bukser er str. 92, men nu lavede jeg dem… Sad i sidste uge efter fastelavnskostumet og tænkte jeg burde sy noget mere. Mønstret havde jeg liggende og ligeledes stoffet, som var tiltænkt babysengetøj. Nu blev det til et par bukser, men jeg tror næsten jeg stadig kunne sy sengetøj – der er meget…

Det er første gang jeg syr smock – ville nok sy lidt tættere end her, hvis jeg skulle lave dem igen. Forneden skulle løbegangen være helt nederst, men synes det her var sødere. Man kunne vel også have syet 3-4 baner smock helt tæt…? Det ville jo egentlig have passet godt.

3 kommentarer:

Strikkeheksen sagde ...

Sikke noget sødt stof, du har fundet, de er så fine de små bukser :-) Da mine drenge var små, syede jeg rigtig meget, det gik hurtigere end strik ;-)

PS: Godt at vanterne kunne gå i arv ;-)

Clemme/Trine sagde ...

Sikke du kan Tina, jeg har diverse smock-mønstre liggende, men har endnu ikke turde kaste mig ud i projektet :/

Glaphuset sagde ...

Hej Tina.

Arj hvor er de fine de bukser. Jeg har først lige stiftet bekendskab med "smock-verdenen" og hvor kan man lave mange søde pige ting. Jeg aner bare ikke hvor jeg finder mønstre eller hvordan man syer smock. Måske du eller andre kan hjælpe mig på vej ???

Kh Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...