torsdag den 1. april 2010

Filippas 5 års fødselsdagskage

Så har vi holdt børnehavefødselsdag herhjemme igen :-) Fili blev 5 år i søndags og i dag var pigerne fra rød stue til bamsefest…

Derfor var det jo nemt at vælge kage – jeg kom dog lidt i tidsnød og alt på kagen (altså ikke selve kagen) er lavet i formiddag fra 9-12 – inkl en lillesøster som ikke ville sove formiddagslur og et smut i brugsen.IMG_1154

IMG_1152  IMG_1153

Pigerne kom næsten op og slås om, hvem der skulle have hvilken pynt… De var 11 piger, så der var ikke en bamse til hver…

Lagkagebunde med rutebilsskum – de spiste nu ikke så meget…

 

Og så lige et billede af fødselsdagsbarnet :-) da hun får sunget fødselsdagssang :-)

IMG_1160

8 kommentarer:

Pia sagde ...

Den er altså så flot. Jeg er vild med osten og musene. :-)

Fru Kahr sagde ...

Sikke en flot prinsessekage:-)

Clemme/Trine sagde ...

Ja og inkl et par sms'er, så det er ret imponerende at du nåede det. Den er super sød, passer perfekt til Filimusen :)

Glaphuset sagde ...

Hej Tina.

Er du så færdig den er flot !!! Nøj hvor er du altså god til at lave de flotteste kager. Hvad mon rutebil-skum indeholder ???
Forsat dejlig påske.
Kh Anette.

Strikkeheksen sagde ...

Tillykke med din datter :-)
Jeg kan sørme godt forstå, der næsten blev kamp om pynten, det er jo helt vildt, så fint det er :-)

Jeg kune godt ha´ brugt nogle af dine konditorevner, da jeg skulle lave kage ;-)

Dicte sagde ...

Tillykke med barnet - og med kagen. Du er for vild Tina!!! Jeg var brændt sammen...

Mette sagde ...

Den er endnu finere end det inspirationsfoto, du viste os. Godt gået. Og tillykke med Fili :-)

Signe sagde ...

Den er superflot - sikke mange detaljer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...