fredag den 27. maj 2011

strikketaske til salg...

Da jeg sidste år købte en ny dejlig strikketaske - der er større og lilla - har jeg en til overs. Jeg troede at jeg da ville bruge begge, men nej, flyttede ind i den nye og så var den gamle forladt og til overs.

Den er let slidt, men kan sagtens bruges til flere strikketøj...

Den er fra Jordana Paige "Knitters Satchel", cappochinofarvet.

I
Indeni er der holder til pinde, rundpinde og fast bund, så den står fint!

Der er en lille pung med som kan indeholde hæklenåle, en lille fiskars-saks, strikkemærker osv. Den kan knappes af!


Da den har passet på mine strikketøj igennem 3 år er der små slidskader... Som her ved folden, hvor den krakelerer lidt... Det her er de største skader!

Er du interesseret i denne taske kan den blive din for 200 kr plus porto!



4 kommentarer:

Gaia´s mor sagde ...

Har du solgt din strikketaske? Er den brun? Det er svært at se på billedet...
Mvh Joan

FrøkenTina sagde ...

Hej - nej det har jeg ikke - ja den er brun..

warner sagde ...

Har du fået solgt tasken??

FrøkenTina sagde ...

Nej stadig ikke - skriv til mig på tina@froekentina.dk hvis nogen er interesseret.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...