onsdag den 28. december 2011

Mine julepiger

Jeg fik kun syet juletøj til Helena. Glimmerbody og nederdel... Lige hvad hun drømte om. Hun var så glad for bodyen! Til Filippa fandt vi den sødeste kjole, og det var godt da moderen ikke kunne nå at sy den anden kjole... De er da skønne og lækre!

Vi havde en skøn skøn aften, jeg fik strikket årets eneste strikgave færdig. Et par strømper som bliver blogget senere. Norsk mønstret strømper fra hendes verdens tillæg med strømper i efteråret.

Alt juletræspynten er hjemmelavet i Vivi Gade papir og stof.. pånær glaskuglerne selvfølgelig. Min store pige har flettet en del stjerner - uden vejledning, flot når man er 6 år!

Nu glæder jeg mig over nogle dage med feriestemning når jeg ikke arbejder, så der får jeg også strikket! Og ville gerne nå at lave perler også!


Sendt fra min HTC-telefon

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...