søndag den 9. januar 2011

Dåbskager til Karoline!

I dag blev lille søde lækre Karoline døbt, hun er datter af en nogle af vores venner. Jeg havde fået frie hænder omkring kage til dessert/kaffe!

Jeg vidste at det skulle være enkelt og ikke for pussenusset!

Moderen synger/nynner ofte, så valget faldt på børnesange! Mariehønen evigglad fordi den er så kær, og børn elsker den – Elefantens vuggevise fordi den er skøn og ikke mindst fordi de synger den for Karoline!

IMG_2223

IMG_2228

Begge kager består af chokoladekage med brombærmousse og chokoladecreme – tror jeg er elsker brombærmousse!!! Brombærrene var fra Karolines farmor!

Jeg kan vist godt sige de bragte lykke! MEN der blev kun spist Elefantens kage… vi var ellers 51!

Alle sagde den smagte godt, så det tror jeg på!

2 kommentarer:

Clemme/Trine sagde ...

De er vildt søde :)

Fru P sagde ...

Nøøøj, det vil jeg også kunne! Rigtig gode idéer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...