onsdag den 26. januar 2011

Hvor heldig kan man være når man skal købe voksdug?!

Tænk at mit første indlæg omkring hus og istandsættelse er vedrørende en voksdug! Jeg er ikke udpræget begejstret for voksdug, men har indset at med børn og et spisebord, der bliver brugt til ALT, så kræver det en voksdug til vores fine sorte bord!

Jeg har kigget lidt rundt omkring, men ikke fundet noget, der faldt i min smag (ud over juledugen). Nu blev det til en stribet sag i

  • sort - som en del af møblerne
  • lilla - som køkkenbordslamper
  • lime - som sofabordslampe
  • pink - som puderne
  • turkis - som kontoret
Hvor fedt er det lige! At den så kostede en halv krig, det er jo en anden sag!


3 kommentarer:

Clemme/Trine sagde ...

Men fin er den :)

Vores nye lamper over spisebordet er i øvrigt magen til jeres, det er da lidt hyggeligt :)

FrøkenTina sagde ...

Ja, det er det da! Sjovt.. Der sker rigtig noget nu - min far og ven er på arbejdsferie og laver 1. sal =+80 kvm

Susan Bagger sagde ...

Ihh elsker sådan nogle blogge som din, mad, kreativ og dine børn, så jeg medlder mig self. som fast læser

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...