søndag den 23. januar 2011

Mad & Venner # 2 og # 3

Ja, det er så lykkedes mig til fulde at opnå målet for januar i min egen lille udfordring!

I torsdags, hvor jeg havde vagt var min mor her og lavede en af retterne, så den tæller ikke rigtig når jeg ikke selv har lavet det, men det smagte godt! Lynsprængt oksebryst med peberrodsporrer! Mums... De smagte godt - også bare til en kotelet tror jeg..

Torsdag formiddag bagte Filippa og jeg Bananabread fra Mad & Venner feb. 2008. Normalt er jeg ikke meget til banankage, men den er faktisk ok!


I går lavede min mor og jeg så mad sammen - så kan det godt tælle med! Vi lavede endnu en udgave fra det nye blad. Kylling fyldt med gedeost og krydderurter, glaserede jordskokker og pærrer samt deglaceret bacon. Vi tilføjede stegte kartofler! Manden min er jo trods alt landmand!

Det smagte virkeligt godt! Synes dog der mangler grønt på tallerknen, lidt kogt broccoli ville være godt!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...